اگر معیارهای مهم مربوط به موفقیت یک کمپین را ارزیابی نکنیم، نمی‌توانیم اطمینان داشته باشیم که آن کمپین موفق بوده است.

اما قبل از راه‌اندازی کمپین باید معیارهای کلیدی که برای تعیین موفقیت بر آنها نظارت می‌کنید، را تعیین کنید. برای مثال در یک کمپین افزایش آگاهی، باید به نرخ رشد مخاطبین، میزان مشاهده و به اشتراک گذاشتن مطالب توجه داشته باشید.

این موضوع به هدف کمپین شما بستگی دارد. معیارهای مختلفی هستند که می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی آنها را استفاده کنید؛ بعلاوه برخی از تحلیل‌های اینستاگرام هم مفید و منحصربفرد هستند. بسته به نوع کمپین (مثلاً کمپین‌های فروش ویژه یا عرضه محصول جدید) شاید بخواهید مثلاً از طریق لینک‌های قابل ردیابی یا کدهای تبلیغاتی، معیارهایی خارج از این پلتفرم را هم دنبال کنید.

حتماً یک خط مبنا مشخص کنید تا بتوانید تاثیرات کمپین‌تان را به صورت دقیق تعیین کنید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شهرک دانلود بکاپ گیری از اطلاعات از زندگی با خنده گذر کن مسترادز exportimport سالم زيبا هنرستان کاردانش شهید حقیقی سامانه طراحی مهندسی حلقه ناي و نوا