کمپینهایی با هدف افزایش آگاهی
طی دوره اجرای این کمپینها، شما سخت تلاش میکنید تا میزان دیده شدن کمپانی، محصولات یا خدمات خودتان را افزایش دهید. برای برندهای نوظهور یا آنهایی که سعی به برقراری ارتباط با مخاطبین جدید دارند، این کمپینها میتواند شامل کمپینهایی جهت به نمایش گذاشتن ویژگیهای خاص، استثنائی و جالب توجه برندشان باشد.
کمپینهایی با هدف ایجاد انگیزه
مصرف کنندگان نسل جوان (که بخش عمدهای از کاربران اینستاگرام را تشکیل میدهند) به این که یک کمپانی به غیر از فروش چه اقداماتی انجام میدهد، توجه دارند. این افراد برای اخلاقیات و مسئولیت پذیری اجتماعی برندها اهمیت خاصی قائل هستند.
فروش یا تبلیغ
فروش از طریق تبلیغات ویژه اینستاگرام یکی از تاکتیکهای پرکاربرد توسط برندها است. در این کمپینها به کاربران فعال پاداش داده میشود و آنها را تشویق به بازدید از اکانت برند جهت مشاهده کدهای تخفیف و حراجیها میکنند. با توجه به این که در حال حاضر امکان خرید مستقیم از طریق اینستاگرام وجود دارد، احتمال اقدام کاربران پس از مشاهده چنین تبلیغاتی بیشتر هم شده است.
اجرای مسابقه در اینستاگرام
اجرای مسابقه در اینستاگرام بسیار مفید و اثربخش است زیرا این مسابقات قدرت زیادی در جذب کاربران و فعالتر شدن آنها دارند. میتوانید بسته به هدف کمپینتان قوانین ویژهای برای ورود به مسابقه وضع کنید. برای مثال از کاربران درخواست کنید یکی از دوستان خودشان را زیر پستهای شما تگ کنند تا از این طریق به فالوورهای جدیدی برسید. همچنین درخواست از کاربران برای ورود به مسابقه از طریق یک فرم روش مفیدی برای جمع آوری لیست ایمیلهای آنهاست.
عرضه محصولات جدید
اگر قصد عرضه یک محصول یا سرویس جدید را دارید، میتوانید برای آن یک کمپین ویژه راهاندازی کنید. این کار اشتیاق و هیجان افراد نسبت به محصولات جدید شما را افزایش داده و به شما فرصت میدهد تا برتریهای خودتان و ویژگیهای محصول جدیدتان را به نمایش بگذارید.
کمپینهایی با هدف تشویق کاربران به تولید محتوا
در کمپینهای ویژهی محتوای تولیدی کاربران (یا به اختصار UGC) شما فالوورها و مشتریان خودتان را تشویق میکنید که با استفاده از یک هشتگ خاص پستهایی در رابطه با محصولات شما منتشر کنند.
درباره این سایت